Alle nederlanders en belgen op een rijtje?

Vragen, antwoorden en discussies over JetDroid

Moderators: JetDroid Core Team, Forum moderators

Re: Alle nederlanders en belgen op een rijtje?

Postby John1600 » Fri Nov 19, 2010 9:12 pm

en hier nog een belg bij ;)

Cheer

John
John1600
Dev Team
Dev Team

Advertisement

Postby tearitup » Sat Nov 20, 2010 10:47 am

Byeranger wrote:
tearitup wrote:Inbranden moet niet kunnen, lijkt me een gevalletje garantie. En dat heb je gewoon 2 jaar op die telefoon, dus netjes afgeven bij een service punt. Nieuw scherm hebben ze d'r zo opgedraaid.

Okee. Ik zit er niet echt mee omdat er dus meestal in touchwiz gewoon het batterijtje staat. Wordt het nou veel erger ga ik er mee naar een servicepunt. Bedoel je met een servicepunt gewoon de Belcompany, of een Samsung servicewinkel?
Op de voorkant zitten ook miniscuul dunne krasjes, die blijkbaar door het scrollen zijn gekomen.. Raar, ik gebruik nooit een aanwijs puntje ofzo, altijd m'n duim en dan nog krasjes.. Vind ik niet zo netjes meer, denk je dat ze die ook gelijk kunnen vervangen?\

Byeranger

Ik doelde op een servicepoint. O.a. in Nijmegen is een toko die officieel servicepoint is voor Samsung en Nokia. Al even zitten zoeken op teh interwebz waar die dingen verder zijn maar nog niks anders gevonden. Maar dit soort zaken hebben standaard onderdelen, waaronder schermen sowieso op voorraad en ben je je telefoon als het goed is maar kort kwijt. Voor kleine krasjes zullen ze je scherm neem ik aan niet vervangen, immers, het gaat dan om gebruiksschade. Maar het inbranden lijkt me wel een reden om het scherm te vervangen, dan ben je neem ik aan ook direct af van de krasjes. Laat d'r meteen even wat beschermingsfolie opplakken, dan heb je voortaan ook geen last van krasjes meer.
tearitup
Junior member
Junior member

Postby tearitup » Sat Nov 20, 2010 3:45 pm

Gezien het hier (mede door mijn toedoen ;-)) inmiddels op een slowchat begint te lijken heb ik meteen even een vraagje. Zag in het subprojects forum al dat Thijs zich wil gaan storten op het mogelijk maken van GSM netwerk toegang. Als dit lukt, is dan de enige stap om te kunnen bellen enkel nog het laten werken van de speaker / microfoon? Heb ik terecht het idee heb dat we daar inmiddels niet al te ver meer van verwijderd zijn of zie ik een boel zaken over het hoofd?
tearitup
Junior member
Junior member

Postby Byeranger » Sat Nov 20, 2010 11:36 pm

Ik ben zeker geen expert, maar wat ik wel weet is dat het gsm netwerk configureren etc heeel veel werk gaat worden :p. Je moet ook je simkaart kunnen detecten en juist kunnen uitlezen.. Maar als dat allemaal achter de rug is lijkt mij het geluid geen moeilijke taak meer !
Ik denk als gsm verbindingen werken dat iemand anders ondertussen inmiddels wel geluid werkend heeft gekregen, zo moelijk kan dat toch niet zijn vergeleken met 3d accelerators enzo?
Byeranger
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby tearitup » Sun Nov 21, 2010 8:49 am

Haha, dat ook de simkaart herkend en gebruikt moet kunnen worden is nou een typisch voorbeeld van iets dat ik helemaal over het hoofd zie. Maar ik ben benieuwd, het lijkt de laatste tijd allemaal wel in een stroomversnelling te zijn gekomen.
tearitup
Junior member
Junior member

Postby Bonsitm » Sun Nov 21, 2010 10:47 am

Ik ben me niet bewust van de simkaart werkt?
(Ik gebruik google vertalen!)
Bonsitm
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby tearitup » Sun Nov 21, 2010 10:55 am

Haha, don't try to use google transate to make any sense of something written in Dutch. A few posts above I was wondering how far we are from having a kernel that is able to make calls, when GSM network acces is working. Byeranger replied that there are some things that have to be done first, such as recognizing and being able to use the sim card. On which I replied that I totally overlooked that this has to be done. :)
tearitup
Junior member
Junior member

Postby Byeranger » Sun Nov 21, 2010 11:35 am

Google translation is not a crime, is it :D?
But tearitup was right.

En vanaf nu ofc weer Nederlands !
Byeranger
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby Bonsitm » Sun Nov 21, 2010 11:35 am

Okay, sorry! I won't make this mistake again! :lol:
Bonsitm
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby Unxst » Sun Nov 21, 2010 7:45 pm

Nederlander aanwezig hier! :D
Unxst
Freshman

PreviousNext

Return to Vragen / Discussies